reklama

Amnestia na neveru

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zakazujem si!Čo?No predsa Teba!Láska nado mnou krúži ako sup,len tú jedinú vec mi sľúb, že mi to nedovolíš. Však nie?Povedz, že ma nikdy nebudeš ľúbiť,povedz, že to nesmieme.Má to byť už jasné dávno,načo opakovať, čo už obaja vieme.Ja viem, len si to akosi odmietam uvedomiť...Že chodíš a žiješ s inou - toho nie som si vedomáa nemám ani výčitky svedomia.Zmätok medzi nami je spoločnou vinouja tiež nie som voľná, pre mňa tiež nie si jediný.Nesúďme sa, nech hodí kameňom človek v láske bez viny.Boh daj večnú slepotu tým, ktorí nás ľúbia a zahrň nás pochopením, odpusť neverným!Ty za to môžeš predsa! Stvoril si ľudí čarovných príliš veľa a primálo životov, aby sme ich s nimi mohli prežiť celé...Nikto už nedodržiava pravidlá vzťahov a optimisti slová s Elánom nadarmo berú,potichu odriekajú ako modlitbu Amnestiu na neveru.Pre Teba je lepšia Tvoja holubica v hrsti,ako ja, čo som vrabcom voči nej,no taký je už život a svoj koniec má každý dej.

Ludmila Hudáková

Ludmila Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som účtovníčka a baví ma písanie, no vždy som si myslela, že nie som v ničom dosť dobrá. Ani teraz si nemyslím, že som génius, no posudzovanie prenechám iným a budem vďačná za každý príspevok do diskusií. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťReportážeSúkromnéVzťahyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu