reklama

Milujem aktivistov...

Okey, zoberme si to z jednej strany... že čo o tom môžem ja vedieť. Mlieko mi tečie po brade, v peňaženke mám len fifty centa a nepotrebujem pracovať, lebo veď rodičia mi dávajú vreckové. Mimochodom, nedávajú. No aj ja dobre viem, že neznášam aktivistov. To sú takí tí rýpali, ktorí, keď si v práci zalejete kávu a sadnete na päť minút, tak privedú šéfa, aby si obzrel, čo urobili oni a zbadal vás ako nerobíte nič. Alebo sa zbytočne veľa vypytujú alebo vymýšľajú rôzne vylepšenia a sťažujú sa na vás či už pred alebo poza váš chrbát. Proste všetko, aby vám prácu jednoznačne uľahčili. Takú aktivistku som stretla aj minule. Pracovala som ako kuriérka pre istú expresnú službu. Keď som šla doručiť zásielku do jednej veľmi zabezpečenej firmy, začala sa do mňa obúvať SBS-kárka. Nič proti nim nemám, no tu bolo vyslovene jasné, že jej ide o to, aby vykazovala nejakú činnosť a len za dobu, ktorú som tam bola, išla vypisovať štyri sťažnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Vošla som do budovy so vstupom na kartu, kde som sa šmykla poza chrbát jednej slečne, ktorá vychádzala. Som expresný kuriér! Som platená a hodnotená nadriadeným podľa toho, koľko zásielok stihnem denne doručiť. Išlo o zásielku, ktorá sa doručuje obratom z jedného miesta na druhé v čo najkratšom čase. Nemám čas si vybavovať dočasnú kartu na vstup v inej, 500 m vzdialenej budove, vypisovať svoje osobné údaje, zabiť tam 20 minút, potom to doručiť za minútu a ešte im ísť kartu vrátiť. Na vrátnici na vstupe do areálu som sa nahlásila. No táto drahá madam prišla a začala po mne ziapať, že ako si to dovoľujem a že to zosobní tomu, za kým som prišla a za zneužitie karty je výpoveď. A zaklincovala to tým, že ona si počká, kto ma pustí vonku z budovy a že je zvedavá, ako odídem. Musela som sa s ňou pohádať, aj to som tam stratila dosť času, kým ma vôbec pustila von z budovy a kým som docielila, že nikomu to zosobňovať nebude. No povedzte, stojí mi ten stres za to, aby si ona napísala do dennej správy rozčúlených desať riadkov o tom, ako so mnou robila poriadok?! Čo si myslí, že jej za to dvihnú plat? A takýchto ľudí je veľa. To sú v škole tie biľošky, ktoré nemajú toľko spolupatričnosti, aby držali ústa s triedou, keď je zjavné, že nikto nič nevie, ale musia sa vyťahovať a vyniknúť v správnej chvíli. V zásade, keď poviete, že sa niečo nedá alebo že toto by nikto nevedel, príde nejaký debil a spraví to. A tu v škole začínajú aj tie udavačky, ktoré majú potrebu hovoriť stále pravdu a zároveň si polepšiť. Tie bifľošky a udavačky vyrastú a hurá, máme ich tu - aktivistky, ktoré nám žerú nervy, nech ich stretneme kdekoľvek. Určite aj vy máte takých kolegov, alebo známych. Úplný gól je, keď sa vám takéto niečo prižení do rodiny....Mimochodom takí nie sú len ľudia, ale aj zvieratá. Napríklad môj pes. Minule som ho pustila z reťaze a aby mi dokázal, aký je užitočný, po necelých piatich minútach mi privliekol k nohe zabitého potkana. Čo myslíte, pochválila som ho ?! Niekedy je zbytočná iniciatíva naozaj na škodu...Dodatok k článku pridaný dňa 28. augusta 2010 o 13:01Vzhľadom na diskusiu k článku som sa rozhodla upresniť niektoré informácie. Zámerom článku nebolo ukázať, že mne môžu byť všetky bezpečnostné pravidlá ukradnuté, veď som bezohľadný kuriér, ale skôr že sú občas pekne postavené na hlavu, že ľudia si nerobia svoju robotu a že aktivistky a aktivisti to vedia ešte pekne skomplikovať. Vysvetlivky k príbehu: bola som nahlásená na prvej vrátnici danej firmy, ktorá je na vstupe do areálu a pracovník bezpečnostnej služby vedel, kam idem. Pri mojom odchode sa obraňoval tým, že nevedel, že chcem do budovy aj vojsť a nielen vybaviť zásielku na parkovisku. Isto by si mal všimnúť, že nemám na krku prístupovú kartu, spýtať sa na to a vysvetliť mi nové zabezpečenie. K druhej vrátnici som sa nemohla dostať, keďže sa nachádza vo vnútri budovy, do ktorej som nemala vstup a o nových pravidlách som sa dozvedela až po tom, čo som si to prečítala na papieri umiestnenom na dverách. Považovala som za zbytočné vracať sa 500m späť, keďže z budovy vychádzala pracovníčka, ktorá bola milá a bez problémov ma pustila. Budova je dôkladne zabezpečená kamerovým systémom, no systém bezpečnostných kariet je tam asi len dva týždne. Pohyb po budove bol stále voľný a táto pravidelná zásielka sa často doručovala až na stôl adresáta. Záver: Vzhľadom na stratu času pri doručovaní, kde sa čas doručenia zásielky predĺži z dvoch minút na takmer polhodinu, sa problém vyriešil dohodou o preberaní zásielky na parkovisku a to v akomkoľvek počasí. Dúfam, že sú teraz už všetci spokojní. Za prečítanie dodatku ďakujem.

Ludmila Hudáková

Ludmila Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som účtovníčka a baví ma písanie, no vždy som si myslela, že nie som v ničom dosť dobrá. Ani teraz si nemyslím, že som génius, no posudzovanie prenechám iným a budem vďačná za každý príspevok do diskusií. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťReportážeSúkromnéVzťahyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu