reklama

Smiem prosiť alebo salsuj, salsuj, vykrúcaj :)

Odkedy som začala chodiť na salsu a je to už nejaký ten mesiac, tak sa mi lepšie žije :) Aj do chladných či sychravých dní mi znie v sluchátkach horúca salsa a pripomína mi horúcu noc niekde v Havane na Cube. Je to ako z filmu s Jennifer Lopez (a nemusíte mať ani jej postavu) a Richardom Gereom - Shall we dance(Smiem prosiť?). On si žil svoj nudný život až kým nezbadal tanečnú hodinu z okna v metre. Začalo to nenápadne a zrazu mal nutkanie "vlniť sa" kľudne aj na toalete v práci, keď si myslel, že ho nik nevidí :) Viac sa o seba staral, mal lepšiu náladu a celkovo sa zmenil až tak, že si jeho manželka myslela, že má milenku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
http://www.seducingwithstyle.com/sexual-avatars/salsa-dancer/
http://www.seducingwithstyle.com/sexual-avatars/salsa-dancer/ 

Mňa priviedlo k tancu blbé životné obdobie a veľa času. Potrebovala som ho niečím vyplniť. Vyplnila som ho tancom a neľutujem. Najprv to šlo ťažko, mala som pocit, že na to nemám a že to proste nie je môj štýl. Ku koncu prvého kurzu sa mi ale začalo celkom dariť a tak ma to chytilo. Myslím, že tancovať sa naučí každý, len to chce nenechať si pokaziť chuť a to aj keby Vám známi povedali, tak ako mne moja mama: "Kedy to už konečne vzdáš?" To je podpora, však? :)Salsa je patrí do kategórie latinoamerických tancov a je tancom ulice. Formovala sa medzi ľuďmi. Z nej pochádza aj jej názov, ktorý v preklade znamená omáčka :) Je to zmes rôznych latino štýlov a figúr. Ja tancujem cca od roku 2010 a aj keď už nechodievam na kurzy stále mi to dáva chuť žiť, chuť tancovať. Robíte niečo pre svoje telo a kondíciu. Ak tancujete často, tak sa Vám aj vytvaruje postava. Je to perfektný relax pre tých, čo nemajú radi cvičenie a nie je to len také únavné hopsanie ako napríklad zumba. Má to svoje pravidlá, ale nemusíte si pamätať žiadne zostavy. Nepotrebujete partnera, toho Vám dajú na kurze. Ženám sa zmení chôdza a pohyby na ladnejšie a muži sa naučia viesť a často aj získajú určité sebavedomie.Možno si poviete: "A načo mi to bude?", no boli by ste prekvapení, ale vo všetkých väčších mestách sa robia aj salsa párty, kde máte možnosť ukázať svoje zručnosti. Spoznáte nových ľudí a ako hovoríme my v Košiciach - všetci sme salsa family. A ako takí sa poznáme aj so svojimi chybami a každý každého pozná :) A ak ste sami, nezúfajte si, nebude to prvýkrát ak sa aj s niekým zaujímavým zoznámite, tanec predsa zbližuje a ja sama poznám ľudí, ktorí sa tak našli. Ak partnera máte, tak spoločná aktivita často oživí vzťah. Štatistiky ukazujú, že najšťastnejšie sú páry, ktoré pestujú spoločné záujmy. Predviesť sa pred priateľmi na nejakej akcii tiež nie je na zahodenie.Skúste urobiť niečo pre seba! Tanec je tá najlepšia aktivita, akú som kedy robila. Venujte sa tancu a to nech je to už tanec akýkoľvek. Či tancujete latino, tango argentino, waltz alebo čo si vyberiete. Dá Vám to istý pocit, že ste v niečom dobrý, že sa zlepšujete a pracujete na sebe a otvorí Vám to úplne nové obzory, nový svet, ktorý buble pod tým šedým a nudným! Lúčim sa obľúbeným pozdravom: Hola Salseros, vamos a bailar! (Ahojte salseros, poďte tancovať!)

Ludmila Hudáková

Ludmila Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som účtovníčka a baví ma písanie, no vždy som si myslela, že nie som v ničom dosť dobrá. Ani teraz si nemyslím, že som génius, no posudzovanie prenechám iným a budem vďačná za každý príspevok do diskusií. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťReportážeSúkromnéVzťahyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu