reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ludmila Hudáková

Ludmila Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som účtovníčka a baví ma písanie, no vždy som si myslela, že nie som v ničom dosť dobrá. Ani teraz si nemyslím, že som génius, no posudzovanie prenechám iným a budem vďačná za každý príspevok do diskusií. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťReportážeSúkromnéVzťahyNezaradené

reklama

Vzťahy

Ten o ktorého sa dalo oprieť...

Ludmila Hudáková

Ten o ktorého sa dalo oprieť...

  • 28. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Amnestia na neveru

Ludmila Hudáková

Amnestia na neveru

  • 14. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 1
Priateliť alebo nepriateliť sa s bývalým partnerom?

Ludmila Hudáková

Priateliť alebo nepriateliť sa s bývalým partnerom?

Párkrát som už mala zlomené srdce alebo som ho ja niekomu zlomila. No doteraz nechápem zákonitosti toho, ako ostať s bývalými priateľka. Je to vhodné? Respektíve je to vôbec možné? Na akom princípe vlastne fungujú bývalí partneri, ktorí sa rozídu a ďalej nemajú problém spolu komunikovať, lebo ja ten problém vždy mám. Téma stokrát otrepaná, a predsa je stále o čom hovoriť.

  • 5. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 136x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu