reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ludmila Hudáková

Ludmila Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som účtovníčka a baví ma písanie, no vždy som si myslela, že nie som v ničom dosť dobrá. Ani teraz si nemyslím, že som génius, no posudzovanie prenechám iným a budem vďačná za každý príspevok do diskusií. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťReportážeSúkromnéVzťahyNezaradené

reklama

Nezaradené

Úsmev na nezaplatenie

Ludmila Hudáková

Úsmev na nezaplatenie

Mávam zlé dni tak ako každý človek a tak sa mi pritrafil zvlášť zlý deň po prebdenej noci. Čas keď si dvaja ľudia povedia "zbohom a pekný život", každý znáša po svojom, ale aj tak rovnako ťažko. Vnímam to ešte ťažšie ako iní, pretože som taká cintľavka. Vtedy sa pozerám na svet spoza tmavých skiel okuliarov (aj keď vonku vôbec nesvieti slnko), zakrývajú mi uplakané oči a ja nevidím nič okolo a nič ma nezaujíma. Ľahostajne prehliadam tých, ktorí sa mi snažia vrátiť úsmev na tvár.

  • 3. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 615x
  • 1
Pýtame sa to bežne, ale zaujíma nás to?

Ludmila Hudáková

Pýtame sa to bežne, ale zaujíma nás to?

Slováci sú už raz takí. Každý sa bežne spýta niekoho: čau, ako sa máš? A bežne Slovák odpovie, ááále nič nové. Viete, keby som nechcela vedieť, čo sa zmenilo za čas, ktorý sme sa nevideli, tak by som sa nepýtala. Takže ak mi poviete, že nič nové, maximálne sa mi tak vybaví názov knihy od Remarque-a "na západe nič nové". A za tým spustím svoj krížový výsluch.. viete, ja som veľmi zvedavý človek a sem-tam neodbytný, takže mi nakoniec poviete aj to, čo nechcete...

  • 13. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 760x
  • 13
Vytúžené leto a moja otázka (alebo cynický pohľad na dovolenky)

Ludmila Hudáková

Vytúžené leto a moja otázka (alebo cynický pohľad na dovolenky)

Chcem sa vás niečo opýtať, ale ešte potrápim Vašu zvedavosť... najprv pár mojich úvah. Letný nezmysel číslo jedna – tešíme sa na teplo, ktoré raz je a raz nie je... Neviem, ako vás ovplyvňuje počasie na nálade, ale ženy perfekcionistky minimálne v tom, čo si oblečú. A rady sa hrajú na veštice... chodievam po vonku a otváram oči, ked´ vidím dievčatko v ihličkách a bez dáždnika a vonku je taký dobrý studený lejak. Predpoved´ nevyšla. Zato ja sa často pekne zapotím cestou po meste v tričku s dlhým rukávom. Ani z voza ani na voz. A potom tak tajne obdivujem veštice, ktoré sa nemýlia a nemusia so sebou nosiť kôpku vecí na prezlečenie, ale oblečú sa tak ako treba... sprosté premenlivé počasie.

  • 7. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 293x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu